sobota, 8 października 2016

Urodzinowy kwiat
Birthday flower

Witajcie serdecznie!
Dziś mam dla Was kartkę w delikatnych kolorach, którą zrobiłam na urodziny koleżanki.
Uroku kartce zdecydowanie dodaje cudny kwiat z pianki, który wykonałam przy 
pomocy najnowszych wykrojników Rosy Dot - Kwiatki AC1

Hello!
Today I have for you card in gentle colours which I've made for my friends' birthday.
Card is charm thanks to amazing foam flower which I've made with the newest 
Rosy Dot - Flowers AC1 dies.

 Wykorzystałam także wykrojniki Rosy OwlSto Lat, Listki Wodne
 a Pasek Tło Falbanka posłużył mi jako podkład pod kwiat :)

I used also Rosy Owl dies: Sto Lat, Water Leaves and Stripe Background Flounce which was used as a groundwork under the flower :)


Dziękuję serdecznie!
Thank you so much!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz