środa, 22 lutego 2017

Pierwsze tegoroczne kartki wielkanocne, czyli jak inaczej można wykorzystać wykrojniki
First this year's Easter cards so how you can use dies in another way

Witajcie :)

Walentynki za nami, zatem zdecydowanie nastał już czas inspiracji wielkanocnych i komunijnych. Ja zaczęłam już tworzyć pierwsze kartki świateczne - i dziś mam Wam do pokazania dwie z nich. Jedną dość tradycyjną, typową - tzn typową przynajmniej dla mnie, czyli pełną pasteli, motyli i misternych, ażurowych wianków - bo oczywiście w moich wielkanocnych kartkach nie mogło zabraknąć mojego ulubionego wianka Wreath MG1. W połączeniu z niezastąpionymi pisankami (z tego zestawu wykrojników Pisanki Pełne), rzecz jasna. I z napisem "Alleluja" - zdecydowanie najładniejszym wg mnie wśród dostępnych wielkanocnych napisów!

Hello :)

Valentine's Day has gone so it's definitely time for Easter and Communion inspirations. I started making first Easter cards so far and today I have two of them to show you. Traditional one and typical one (typical for me, which means lots of pastels, butterflies and elaborate transparent wreaths) because in my Easter cards there couldn't run out my favourite Wreath MG1. In collaboration with irreplaceable Easter egss (from this die set) of course. And with heading "Alleluja" - definitely the most beautiful, in my opinion, among available Easter writings!



Druga kartka natomiast jest troszkę inna, przede wszystkim dlatego, że wykrojników z tego samego co wcześniej zestawu Pisanek nie użyłam tym razem do wycięcia skrapków, ale masek. Wycięłam większe jajko, przymocowałam pozostałą po wycinaniu kartkę tymczasowo do ozdabianej bazy i tuszami wycieniowałam kształt pisanki (później delikatnie rozmyłam tusze uzyskując efekt akwareli). Podobnie postąpiłam przy drugim, mniejszym jajku, dodatkowo wykorzystując wyciętą wcześniej dużą pisankę do zamaskowania tej już wytuszowanej. Całość uzupełniłam - oczywiście - napisem "Alleluja".

Second card is a little bit different. Mostly in fact that I used Easter eggs dies' set in completely different way. I worked in the same way with second Easter egg. Totality filled with "Alleluja" writing.



Jak często korzystacie z dodatkowych możliwości jakie dają wykrojniki? Robicie przy ich użyciu maski, stemple itp?

How often do you use extra options which these dies give? Do you make masks or rubber stamps out of it?

Pozdrawiam!
Regards!
Ushii



wykorzystane materiały:
used materilas:

http://rosyowl.com/index.php?id_product=49&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=46&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=72&controller=product&id_lang=2

4 komentarze:

  1. Są CUDOWNE! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    Ale pierwsza mnie zauroczyla. ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! U mnie też powstają mediowe w tym roku. I z miejsca zakochałam się w tym wykrojniku - wianku! :-)

    OdpowiedzUsuń