wtorek, 2 stycznia 2018

Kwiatowa kartka urodzinowa
Delicate and floral birthday card

Witajcie!
Cieszę się, że mogę dziś podzielić się z Wami swoją pierwszą  inspiracja w 2018 roku na blogu Rosy Owl! To kartka urodzinowa, więc musiałam oczywiście użyć jednego ze swoich ulubionych napisów wykrojnikowych - "Moc Życzeń". Wycinankę umieściłam na pasku z kalki, wsród kompozycji z kwiatów...

Hello and welcome!
I'm so happy I can share my first inspiration in 2018 on Rosy Owl's blog with you today!
It's a birthday card - so I used one of my fav sentiment cutting die, "Moc życzeń" of course. I placed all the die cuts on a piece of vellum, between a bunch of flowers...



Uwielbiam te kwiatowe stemple, bo dostałam je w zeszłym roku z okazji Dnia Matki :) I od tamtej pory wypatrywałam wyjątkowej okazji, by ich użyć... Z tej kartki jestem tak zadowolona, że teraz uwielbiam je jeszcze bardziej :P Odbitki pokryłam białym pudrem do embossingu, po czym pokolorowałam je przy użyciu akwareli i wycięłam nożyczkami. Zdecydowałam się na odcienie różu, które pięknie pasują do złotego akwarelowego tła, na którym je umieściłam. A na koniec dodałam ostatni akcent - gałązki z wykrojników z zestawu "Winter leaves", które nadały dodatkowej lekkości moim kwiatom.

I just love these flower stamps, as I got them for the Mother's Day last year :) And till then I was looking for a special occasion to use them... Now I'm so happy with the result, that I love these stamps even more :P I stamped them and heat embossed the images using white embossing powder. Next, I painted them with watercolors. I decided to go with shades of pink. I fussy cut them out and placed them on a gold watercolour background, above and under the sentiment. Then I added the final touch - some die cuts from "Winter leaves" cutting dies set - my flowers look much more delicate with them.


Poza tym, cała kartka przepięknie się mieni, ale na zdjęciu pewnie trudno będzie to Wam zobaczyć...

The whole card shimmers beautifully, but it's hard to see this on my photos...


Użyłam:
I used:

http://rosyowl.com/index.php?id_product=83&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=28&controller=product&id_lang=2

Dziękuję Wam za wizytę!
Ushii

Thank you for joining me today!
Ushii
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz