sobota, 3 marca 2018

Wielkanocna i folkowa kartka - pisanka
Folk Easter Card

Witajcie:)
Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją kartką wielkanocną. Bardzo lubię robić z tej okazji kartki w kształcie jajka i zwykle są one w radosnych i wyrazistych (jak na mnie :D ) kolorach, więc pomyślałam, że fajnie pasowałby tutaj styl folkowy. Oczywiście użyłam moich ulubionych zestawów wykrojników - "Wycinanki łowickie FOLK1" i "FOLK2".

Hello :)
Today I'd like to share with you my Easter card. I really like to create "eggish" cards, and as I usually make them in bold and cheerful colours, I thought they would look great in folk style. Of course I used my favourite Rosy Dot's sets - "FOLK1" and "FOLK2".


Dodałam napis "Alleluja" - bardzo mie fakt, że te napisy łatwo kształtować i lekko wyginać, dzięki czemu pięknie dopasowują się do wygiętych w łuk banerków i innych zaokrąglonych kształtów.

I added the sentiment "Alleluja" - I like that it can be easily shaped into curved stripe or other rounded elements.



Dziękuję za uwagę, ściskam!
ushii

Thank you for stopping in!
Hugs!
ushii


W pracy użyłam:
I used:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz