sobota, 10 marca 2018

Wiosenna budka
Spring birdhouse

Cześć! 
Wiosnę już czuć w powietrzu więc i prace wiosenne przychodzą z wielką łatwością. Ja dziś przygotowałam dla Was  budkę dla ptaków, w której uwaga... wykorzystałam wykrojniki poinsecji. Bardzo chciałam Wam pokazać, że można go wykorzystywać nie tylko na Boże Narodzenie. 
Mam jeszcze kilka innych pomysłów, ale to już następnym razem.

Hey!
You can already spring in the air so spring works come with great ease. Today I have prepared a birdcage for you, in which attention ... I used the poinsetting dies. I wanted to show you that you can use it not only for Christmas.
I have a few other ideas, but this the next time.






W pracy wykorzystałam:
I used:

PoinsecjaKwiatki AC2

Pozdrawiam serdecznie!
Regards,
Aga C

1 komentarz:

  1. Beautiful. Thank you for your workshop yesterday. It was fun and I've learned a lot.

    OdpowiedzUsuń